بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


فلسفه تک امتیاز دربی

استقلالی ها تقریبا از چهار،پنج هفته مانده به پایان نیم فصل اول لیگ برتر صدر نشین شده بودند و بجز  در هفته آخر که با باخت مقابل داماش موقتا صدر جدول را به سپاهان تحویا دادند مجددا با شروع نیم  فصل دوم جایگاه اصلی خود را از تیم اصفهانی پس گرفتند و تا هفته سی و چهرم به صدرنشینی خود  تداوم بخشیدند!
نکته مهم این موضوع را می توان به از دست دادن صدر جدول در پایان نیم فصل اول با دو باختی که به  فولاد خوزستان در تهران و به داماش گیلان در رشت بدست آمد،اشاره کرد!یعنی استقلالی ها در لیگ برتری که تنها چهار باخت داده اند،دو باخت آن در دو بازی آخر خود در نیم فصل اول بوده و از قضا این دو  باخت تنها باختهای لیگ برتری امیر قلعه نویی هست که شخصا روی نیمکت استقلال نشسته بوده و  تیمش را از کنار زمین رهبری می کرده!
(دردو شکست دیگراستقلال مقابل سایپا در تهران وتراکتور سازی در تبریز امیرقلعه نویی از نشستن بروی نیمکت استقلال بنا بر دلایل مختلف محروم شده بود)
مع الوصف؛با نوشتن این تکرار و مکررات قصد دادن انرژی منفی و یا به قولی چشم زدن تیم موفق امیر  را نداریم فقط خواستیم با این فلش بک تلنگری زده باشیم به خودمان که فعلا تیم خودمان را قهرمان لیگ  دوازدهم ندانیم و.......
همچنین نکته جالب تری که در خصوص صدر نشینی استقلال از ابتدای نیم فصل اول و مخصوصا بعد از  پایان دربی برگشت می توان به آن اشاره کرد،کسب همان تساوی مقابل پرسپولیس و یک امتیازی که بعد  از بازی قلعه نویی به آن اشاره کرد می باشد.اگر دقت کنیم استقلالی ها بعد از بدست آوردن نتیجه تساوی  مقابل قرمزها با اتکا به همان تک امتیازی که خیلی ها برای بدست آمدن آن امیر قلعه نویی را متهم به  اتخاذ سیستم دفاعی مقابل پرسپولیس و در نتیجه ترسو خوانده بودند تا پایان هفته سی و چهارم استقلالی  ها را در صدر جدول نگه داشته و حتی با وجود یک بازی بیشتر تیم سپاهان،همان یک امتیاز استقلال را  بالاتر از این تیم و در نتیجه صدرنشین لیگ برتر کرده است!
حالا استقلالی ها اگر در دو بازی آینده خود به یک برد سه امتیازی دست پیدا کنند،قهرمانی خود را در  لیگ دوازدهم جشن خواهند گرفت!یعنی شاگردان قلعه نویی باید یک بازی از دو دیدار باقی مانده خود را  با برد پشت سر بگذارند و کسب نتیجه تساوی  در این دو دیدار پایانی هیچ گاه به کارشان نمی آید و نمی  تواند نتیجه یک فصل سعی و تلاش کادر فنی و بازیکنان و هواداران را به ثمر برساند!
نکته:در صورت شکست احتمالی سپاهان مقابل آلومینیوم هرمزگان،استقلالی ها با تکه بر داشتن همان تک  امتیاز معروف و البته کذایی حتی با وجود باختن در هر دو دیدار آخرشان  قهرمان  خواهند شد و در  صورت برد سپاهان،پسران آبی با توجه به تفاضل گل بهتر تیم اصفهانی مجددا باید یکی از دو بازی آخر  خود را با برد پشت سر بگذارند و تنها در صورت تساوی سپاهان مقابل نماینده هرمزگان آنگاه استقلالی  ها حتی با یک امتیاز از دو بازی آخرشان به قهرمانی خواهند رسید.
نتیجه:حالا باید قدر آن تک امتیاز بدانیم وهمچنین به فلسفه گرفتن تصمیمی که امیر قلعه نویی و  همکارانش در اتخاذ نوع و روش بازی مقابل قرمزها در دربی برگشت گرفتند بیشتر احترام بگذاریم.یادمان باشد که آرامش نسبی واعتماد بنفس بالای این روزهای بازیکنان و هواداران استقلال ارتباط  مستقیمی با همین تک امتیاز دارد!امتیازی که بخاطر بدست آمدنش آنروزها قلعه نویی مورد مواخذه خود قرار دادیم وشاهد انتقادات بسیار تندی از سوی بعضی از کارشناسان به همراه مخالفین همیشه معترض سرمربی محبوبمان بودیم. 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 14 / 2 / 1392برچسب:لیگ دوازدهم,قهرمانی لیگ برتر,تک امتیاز دربی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com